The Editor..
T H E ❤ E D I T O R


Annyeonghaseyo


Noor Syakila ❤
BACHELOR OF BUSINESS ADMINISTRATION (HONS.) HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Currently 23 y/o
enjoy here 😺.

I don’t care what you think about me. I don’t think about you at all ✌

Sing Along


Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Syakila


ya allah :'(
Sabtu, 24 September 2011 • 1:07 PG • 0 comments
Ya Allah Ya Tuhan ku
Ya Allah , tabahkan la hatiku ini ..
makin lame makin besar dugaan ku ini ..
jadikanlah aku hambaMu yang kuat ..
berikanlah aku kekuatan itu YA ALLAH ..

maafkan sahabatmu yang khilaf ini ..
telah banyak perkataan dan sikapku yg mungkin telah membuatmu kecewa dah kesal terhadapku ..
kerana inilah sahabatmu ..
hanya sesosok manusia lemah yang penuh khilaf ..

sahabat ..
dengan segala kerendahan hati ini , aku memohon semoga engkau berkenan membukakan pintu maaf atas segala kekhilafanku ..
aku tak tahu berapa tahun , berapa hari , atau bahkan berape menit lagi ALLAH akan mencabut nyawaku ..

aku hanya ingin bertemu dengan ALLAH dengan tenang ..
tolong maafkn segala kekhilafanku ..
aku mohon ..
maafkan diriku ..

ikhlas dari SAHABATMU yang tak sempurna ...
syakila






0 Ulasan:

Catat Ulasan


? ?