The Editor..
T H E ❤ E D I T O R


Annyeonghaseyo


Noor Syakila ❤
BACHELOR OF BUSINESS ADMINISTRATION (HONS.) HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Currently 23 y/o
enjoy here 😺.

I don’t care what you think about me. I don’t think about you at all ✌

Sing Along


Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Syakila


sahabat
Jumaat, 10 Februari 2012 • 7:14 PTG • 0 comments


hey .. kowank .. sehat ? hmm.. byak sory yg kieyla pemdam slameni .. kieyla nak nanges puas2 . smpai air mte drah skalipon tkpe .. kieyla rse btol ckp ayh , kieyla kne pindah skolah an ? ibu , ayah , kieyla ikot jela .. pindah k ? you know y ? hmmm... sbelom pape , kieyla ade surat tok kwn2 kiieyla . sape yg bce , kieyla nak mnxak maap .

firstly , kieyla nak bg kat sahabat kieyla yg tige org ni , maryam.intan .wawa.
hew hew , tengs tau coz korank trime aku jd kwn kowank . tengs coz slalu wat aku ketawe trutame tok mayam ,, iloveu <3 aku tau smenjak aku join group kowank , aku byak mnyusahkan kowank . so aku nak undur diri . aku mnxak maap lau byak saketkan atie kowank . imsosorry ...
next tok joe n mira ,
joe , aku tau aku slalu saketkan atie kau an ? btol tk ? ngaku je la . :)  aku mnxak maap lau bhase aku ksar , *memng ksar pon. hehe , aku syg kau , kau slalu tlong aku dlm plajarn , aku hargai . tengs skali lg . tok mira , aku trok an ? giler2 an ? sorie kcau kau n joe , aku mnxak maap lau aku slalu rpat ngan kau smenjak due ni wat kau rse tk slese . aku tak tau nak kwn ngan sape ? lau tak suke bg tau k ? 
tok tika n miza , kieyla nak mnxak maap sebb kieyla slalu wat miza nanges . jhatkan aku ni . tika , sorie lau kieyla rpat ngan tika time miza tkde wat tika tk slesa . kieyla tak de niat pape pon slain nak blaja ngan budax pndai cm tika ni . btol , tkde niat lain pon . sorie lau ade wat silap . i lup u .
yana , mai , teha , aku nak ucap time kaseh sbb sudi trime aku dlm group kowank (sjarah) aku tk lyak sbenarnye coz kowank sume pndai2 . aku ni ? masyallah . pape pon aku mntak maap jugak aw kat kowank .
,MAAPKAN AKU LAU AKU BYAK WAT SILAP . DOAKAN AKU SUPAYA PINDAH SKOLAH K ? FOR YOUR INFORMATION , AKU SYG KOWANK :')

kerane kowank aku pndai math ,
kerane kowank aku mule tau erti sahabat ,
kerane kowank aku mule menangis tk henti ,
kerrane kowank aku slalu terseyum ..
kerane kowank aku ketawe .
tanpe kowank , sapelah aku .


bismillahhirrahmannirrahim

YA ALLAH , panjangkanlah umur sahabatku , kurniakan lah kesihatan yang baik padanya . terangi hatinya dengan nur pancaran iman ...

YA ALLAH ,tetapkan lah hati nya , perluaskanlah rezekinya , dekatkanlah hatinya kepade kebaikkan , jauhkanlah hatinya pada kejahatan ,tunaikan lah hajatnya baik hajat dalam agama dunia dan akhirat .

YA MUHAIMIN , jika dia jatuh hati , izinkanlah dia emnyentuh hati seseorng yang bertaut padamu , agar tidak jatuh dalam jurang cinta nafsu .

YA RABBANA , jagalah hatinya agar tidak berpaling jauh drpd hatiMu ..

YA RABBUL IZZATI.. jika dia rindu , rindukan lah dia kepada seseorng yg merindui jlan syahidmu .

YA ALLAH , kurniakan lah sahabatku ketenangan kesenangan ,kebahagiaan dan kecermelangan hidup di dunia dan di akhirat kelak AMIN ~ 


0 Ulasan:

Catat Ulasan


? ?