The Editor..
T H E ❤ E D I T O R


Annyeonghaseyo


Syakila , Zikri's wife to be ❤
3 Years 11 month 😍 ?
enjoy here 😺.

Hidup ini terlalu ramai yang bermuka-muka . so hati-hati guys ✌

Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Syakila


awak , berubah lah untuk saya :(
Sabtu, 16 Februari 2013 • 8:04 PG • 2 comments


oh my ! don't know what to say , i really miss you . biy , susah sngad ke nak terima kekurangan syg ? susah eh ? knapa syg boley trima kelemahan , kekurangan biy , sedangkan biy ? syg tau , biy sibuk dngan mcm-2 . biy nak study agy . tapi tolonglah , sayang perlukan sedikit masa biy untuk sayang . biy selalu tipu sayang . biy selalu asingkan sayang . sayang ade buat salah ke biy ? ade eh ? lau ade sayang mintak maaf sngat-2 . sayang nak jugak buat biy bahagia . tapi biy susah nak bg peluaang tok sayang . biy buat super saver smalam pun sayang tak dapat teman biy . tak tahan dngan kata-2 biy . tapi biy anggap bende tuh remeh temeh . oh , hmm.. biy , biy boleh cuba kan ? sayang memang macam tuh la . bukan niat sayang nak kurang ajar or what. but that's me . me who i am ! biy cakap macam tuh macam sayang nih jahat kan ? jahat sngat-2 . sayang rindu biy . satu hari biy endahkan sayang .teruk sngat ke ? hmm .. lau biy boley trima syg , lau biy baca post nih , syg harap biy berubah okay ? i miss you biy :( 

nota hati : really miss you :/


2 Ulasan:

Blogger Adilah Asari berkata...

sabar k..awk kene kuat..suatu hari nanti dia akan sedar jugak ^_^ awk pd dia..

17 Februari 2013 4:58 PTG  
Blogger syakila tomey berkata...

THANKS :')

17 Februari 2013 11:26 PTG  

Catat Ulasan


? ?