The Editor..
T H E ❤ E D I T O R


Annyeonghaseyo


Syakila , Zikri's wife to be ❤
3 Years 11 month 😍 ?
enjoy here 😺.

Hidup ini terlalu ramai yang bermuka-muka . so hati-hati guys ✌

Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Syakila


giveaway kerusiburok : Ole-ole Phuket !
Sabtu, 29 November 2014 • 11:57 PTG • 5 comments

hai semua blogger! 

seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro)


jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah. 
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni, 
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah! 
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari 
Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer! 
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.



5 Ulasan:

Blogger Cik Fafa berkata...

cepat betul dia join. hehe. good luck yer. ^^

30 November 2014 12:26 PG  
Blogger syaakiee berkata...

@cikfafa hehe thnkyouu . akak pun:)

30 November 2014 4:16 PG  
Blogger Aqilah Azmi berkata...

Wiwiwiii goodluck to both of us :)))

1 Disember 2014 6:29 PG  
Blogger syaakiee berkata...

hehe gud luck !

2 Disember 2014 7:23 PG  
Blogger Azney Shamsuddin berkata...


Azney datang melawat dari GA yang sama --> http://www.azneyshamsuddin.com/2014/11/giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

semoga berjaya :)

xoxo,
Azneyshamsuddin

9 Disember 2014 6:54 PTG  

Catat Ulasan


? ?