The Editor..
T H E ❤ E D I T O R


Annyeonghaseyo


Noor Syakila ❤
BACHELOR OF BUSINESS ADMINISTRATION (HONS.) HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Currently 23 y/o
enjoy here 😺.

I don’t care what you think about me. I don’t think about you at all ✌

Sing Along


Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Syakila


Pathetic !
Isnin, 6 April 2020 • 1:36 PG • 0 comments

Hello everyone. how was your day during this PKP time? Yelah tengah musim Covid-19 kan skrng ni. okay well, aku tahu memang dah lama sngt tak post ape-ape. Since aku masuk UiTM lagi sampai la dah habis lani. Okay last sem which is sem 6, during my internship, aku buat dekat hospital swasta area Muar, alhamdulillah rezeki dapat dekat kan. pengalaman aku dekat sne hmm... nanti-nanti la aku buat posting lain. takde mood sngt nak bercerita since hati aku pun tngh sakit.

Well, aku datang balik menaip dkt sini bukan sbb aku nak aktifkan balik. Sebab aku sedar aku tkde minat sngt untuk mengarang ni. Tapi aku jadikan platform ni untuk aku luah perasaan. Share whatever yang aku tak dpt nak share dkt org. Ni je cara untuk aku feel better. Tak smua org akn suka kau, so just do whatever you think better.

"Thinking for yourself and making your own decisions can be frightening. Letting go of other people’s expectations can leave you feeling empty for a time. And yet seeing yourself as an independent adult who can stand up for your own choices frees you to accept yourself as you are."
Tak semua org boleh fikir dengan cara kau fikir. So thats mean tak smua org akn suka kau. cumanya, aku paling pantang bila dah tak suka tp still nak sibuk dngn aku. sibuk dngn brg aku. Itu yang aku rasa sekarang ni. Bila kau okay dngn aku kau sibuk nak pinjam barang aku itu ini. Tapi bila dah jahanam benda alah tu boleh pulak kau nak marah aku ? babi ape ni setan ?

Kau rasa sakit hati tak bila barang yang kau beli dngn duit kerja kau sendiri orang senang-senang nak jahanamkan. Pastu bila aku hangin, aku marah kau tak terima. and kau boleh pulak cakap "AKU PALING MENYAMPAH NAK MARAH-MARAH MCM NI".

Well, listen, kau sape nak marah sekrang ni. Hak aku tau yg kau tengah rosakkan. Barang aku !!!! kau memang senang la kan dah tk keje pastu nak jahanamkan barang aku pastu kau pulak yang nak memekak. Memang muka tak malu sungguh naaaa. If you don't like the way im taking care of my stuff, then go ahead by your own stuff !! ohh lupe, kau kan pemalas tak keje. Thats why kau tkde duit mengharapkan barang orang.





If it's not yours, don't touch it!


0 Ulasan:

Catat Ulasan


? ?